Jokkmokk

Hej! Nu har jag äntligen kommti hem till byn!
Som tur var så hade lars varit i luleå å shoppa julisar så jag fick åka med han från boden!:) skönt att inte behöva sitta å tröga på bussen i ca 3h.. Jaja tack iaf!=)

Igår blev de lite gorm men de löste sig och jag fick ett förlåt imorse:) Jag somnade iallafall som en klubbad säl och enligt marcus hade jag tydligen snarkat, tur då att han inte petade mig i näsan sen grävde mig i munnen som jag har gjort med han ;) HAHA!

Nåja imorse myste vi lite sen klädde vi på oss å drog ut på stan, eller jag å emzer gick på stan. Kan meddela att de gick ett par femhunkor för mycket.. nåja blev en helden fina inpulsköp:) (bilder kommer)

Nu är jag iaf hemma i jokkmokk å ska hjälpa pappa med julskinkan sen bara mysas, han träffa matilda innan hon sku sova:) Gud så stor hon har blivit! förra året önskade hon sig barbiedockor å barbiekläder nu ska hon ha bh:ar och smink!:o Säger bara en sak, lillasyster bli aldrig som jag!;)


 Jag och älsklingen  haha marcus frös imorse
 Käk på tasty! Buss mys! asball jacka från H&M 399kr
Söt body från H&M 149:- Snygg tunika fråh gina 199:- BH och trosa från H&M 129:- och 70:-
Linne frånm gina 99:- Trosa från H&M 59:-? Tights från gina 60:-
Snygga skor från dinSko  Klackar från dinsko
  Mitt socker hjärta!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0