julefrid!

Hej alla!=)

Ja, nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Hoppas ni njuter av mitt underbara liv och dräglar er till döds över min vackra pojkvän;)

Idag den 22/12 -09 så Klev jag och marcus upp och JAG skrapade rutan på audin ;) haha deni!
När jag kom till skolan så var de julshow som varje år på bv:) mycket mysigt! Sen samlades alla i klassrummet och vi fick våra betyg, sen slutade vi. Kan berätta att jag hade ett VG och fjorton IG:n.. Nästa år blir de skärpning i skolan, jag lovar! Ett nyårslöfte kanske?;)

Efter skolan så hämtade marcus mig så for vi till mig i stan och myste, jag snarkade även 2h.. haha
Blev mitt i allt väckt av marcus som pussade mig i nacken och sa att vi måste fara å hämta pengar. Så drog vi iväg å hämtade pengar av kikki på loet!

Jag for i vilket fall hem till bv och duschade, bytte om osv! Sen kom marcus å hämtade mig=)
När jag kom till stan så vare lillajulafton hos mormor så jag fick öppna alla mina ket!;) haha jag och storasyster åker ju bort över jul till jmk, där de blir mer paket!!!:D Nu ska ni få lite bilder på vad som dolde sig innanför paketen.

Åhjuste kan ju berätta att till marcus köpte jag en silverkjedja och av han fick jag en korsett å en Paris Hilton "Sheer" parfym, åh mitt gulle<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0