wejkipejki!;)

Igår räddade min prins mig från purkijaur. han kom ända från luleå för att hämta mig i jokkmokk, de är 40mil! Ja tänka sig vilken kille jag har hitta mig ;)

Igår så kom iallafall marcus hem till pappa så fick han bensa pengar av min far så for vi in till jokkmokk å surrade med Elida och lars!:) efter de rullade vi vidare mot luleå. haha så kom vi till boden så skulle vi köpa korv på statoil. när vi kommer dit så står de en asfull kille alldeles brevid bilen. aja vi går in å köper korv åde så när vi kommer ut så står han nästan för min bildörr så säger marcus att han ska flytta på sig, DÅ SÄTTER HAN SIG I BAKSÄTET! haha marcus går å sliter ut han då börjar han yra om att de är hans kompis bil osv:p hahah


Nåja Nu har vi iallafall vakna å sitter i sängen å myser med pepparkakscheesecake;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0