cry me a river bitch;)

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...




gråtit: ja

köpt någonting: ja

blivit sjuk: nääääää

sjungit: lätt

sagt "jag älskar dig": ja:)

saknat någon: ja glennminvän:)

kramat någon: jo

kissed someone: joja:p



HUR:




Svarar du i telefonen: ja hallå

Tycker du om gul-bil-leken: nja!

Mycket pengar har du i plånboken just nu: kort kort och kvitton:p

Mycket är klockan: 17:14

Många kontakter har du på msn: ingen aning?



VEM:




Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? emma andersson - hyar haft slut batteri, tar med dina nycklar och jacka imr:o

Ringde dig senast? fredrik

Vill du kasta en sten i huvudet på? nån bv gangster typ

Saknar du mest just nu? glenn!<3

Ska du träffa imorgon? inte en blekAste?:p

Vem fick du senast sms av: fegga

JA- OCH NEJ-FRÅGOR:



Cyklat utan händerna: ja

Gråtit en hel natt: ja

Druckit så du spytt: ja

Åkt vattenskidor: ja

Åkt rullstol: ja

Gjort en bakåtkullerbytta: ja

Köpt lösgodis för över 50 kr: ja

Haft träningsvärk: ja

Önskat att du var det andra könet: ja, har all tid undrat hur de känns att runka?



SENAST DU:




Skrattade - nyss;p

Grät - hmm igår när jag fake grinade så fredrik skulle tycka synd om mig:) funkar dock inte..

Filmen du såg - saw

Drog ett skämt - hahahahaahaaaaaaaaaaaaaa igår på bussen:D

Sjöng en sång - igår sjöng jag halsen av mig typ.p



HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:


Kysst någon - ja:)

Bakat - klart jag har:)

Viljat dö - nä



SENASTE PERSONEN SOM:




Sov i din säng: mickan

Såg dig gråta: micke och fredrik, haha!:p

Fick dig att gråta: micke och fredrik:p

Du gick på bio med: emmank - Flickan som lekte med elden

Du gick på stan med: emser igår när vi va i finland

Skällde på dig: emma..

Skickade ett sms till dig: min gris;)

Kramade dig: fredrik

Kysste dig: fredrik

Sa hej till dig: emma i telen

Skrämde dig: emilb..

Skrev till dig på msn:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0