de som inte dödar mig blir jag starkare av.

men hej!:)
Har laggt av med bloggandet litegran pga att de inte går att slänga in bilder i dotan från min skit htc tele..

Nåja idag ska jag försöka lite iaf!

Har köpt ett nytt asballt armband, nitöronhängen och peaceöronhängen:) bilder kommer senare ikv.


påtal om skor så har jag hittat ett par riktiga partykrokar!


Dessa dojjor får ni allt leta reda på själva!;)
Om de är något som lämnat spår i historien så lär de ju vara år 2009 med alla dess nitar, läder, lack, strass osv! ingen kommer någonsin att glömma 2009:os sommar/höst fashion!;)

Dagens:

Den buder jag på, helt osminkad och flottig..

denna skirt ska jag inhandla mig i veckan!

emmank!
Idag har jag även pierca emsers öra:) funderar på att ta min läpp ikv?;)

käkdirr cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0