endless love

hej! hovva idag har jag tvättat, städat, fixat å dona som en dåre!:) efter de så duschade jag sen for jag till bv och mötte mickis å felle :) vi for på kvarre å köpte glass åt jocke kontio. sen for mickis å felle å lämnade glarren där så mötte jag upp felle igen som sku gå till erik så jag for å träffa mickis sen drog jag hem å nu sitter jag här!

I veckan kan jag berätta att jag ska umgås med kristoffer som är på besök här i lule! kul:) känns som en evighet jag träffade de fansakpet ;)

Kan slänga upp en bild på en topp jag köpte i fredags!:)


199kr gick den på! Köpte även ett par nylonstrumpor för 100kr med en rosett vid ankeln från lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0