tidsfördriv

Hur bor du: Lägenhet
Brukar du komma i tid: Mycket sällan :)
Hur lång är du:  1,58..
Kan du laga mat: eftersom att jag föddes i bea, så ja!
Vad jobbar du med/pluggar du: tuggar 8an..
Vad har du på dig just nu: svarta leggins, svart linne, svart hoodtröja och av någon anledning har jag mina rosa uggs på mig.. haha

Har du någon fobi: hmm, små krypande äckelinsekter och små utrymmen
Hade du en bra kväll igår: nja, ganska!

Vilket är ditt senaste inköp: maxmat;)
Din favoritdryck på morgonen: COLLE
Var fick du dina senaste pengar ifrån: av nå random utanför ica. haha nä av madre
Har du sovit i din egen säng inatt: ja :)
Vad hade du sönder senast: mommas kristallglas för nån vinkväll sen:p
Vem snackade du med senast: mickis
Varm favoritdricka: te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: colle =)
När gjorde du senast något riktigt dumt: haha senast idag
Saknar du någon just nu: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: prata med mig på morgonen
Någon jag stör mig på: typ kineshoror på min skola
senaste person du kramade: felle
Senaste person du ringde: hmm, ska se? fredrik

Senaste person som ringde dig: mickan
Vad drack du senast: colle nyss :)
Vill du ha barn: . ja, vincent eller gloria :)
Längtar du till din nästa födelsedag: yesman!
Har rakat dina ben någon gång: hahah ja
Är du sugen på något nu: snopp
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: typ ytterst sällan jag dricker sånt skit!
Använder du hudkräm: joo :)
Micro-pop eller poppa själv: poppa sjävl med massa smör ;)
Brukar du baka:
typ jämt!:p
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja antar de?
Vilken låt lyssnade du senast på: ingen aning
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja, storm :)

Vad tycker du är äckligt: äckelgubbar
Har du pengar på mobilen: nja!

Vilken svordom använder du mest? förbannat, helvete eller fan:p
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? kring 7 sen har jag ett annat larm vid 8 så jag aldrig försover mig;)

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vara med på den såklart!;)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? vet ej, de första som fick tag på!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja.
När var senast någon stötte på dig? hmm kan de va i frdags?:p

Vad åt du till middag senast? palt :)
Kan du vissla? yess
Tittade du på tecknat när du var liten? jaaaaaa
Äger du några popband t-shirts? näää?
När flög du senast? oktober 08


Har du gråtit offentligt? jaaa
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja ett peacemärke på handleden!:)
Vad har du med dig in på bion? typ en stor colle

Vad har du för väder? kallt å blåsigt!
När sov du senast på golvet? haha nån fylla sen.p
Gillar du din boendesituation?
jadå jag är nöjd!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 6-7

Är dina dagar fullbokade och stressiga? ja typ alltid!

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? aldrig, har inga lärare som bryr sig speciellt mycket
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15
Tror du på liv på andra planeter? nääääää
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? tänk att jag är bäst i hela vida världen!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nja!

Tycker du om att krama folk? jodå:)
Äger du en digitalkamera? nej en systemis
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? haha nån säkert
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? de händer
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? hahhahhahah nja!
Är du mörkrädd? nej inte alls :)
Tre saker du alltid har med dig? telen, nyckar och cigg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0