gäller hela kvällen mellan 12 och 5

hejsan!


IGÅR:
Linny kom och hämtade ´mig och emser, sen for vi till tuna, hämtade en massa filmer, for till brass, lämnade filmerna sen på kvarre för att handla till myskväll!
Efter kvarre for vi till linny på tuna, såg män som hatar kvinnor, åt fruktsallad och en massa annat gott. linnea klippte mig och satte en rödinpackning i mitt hår från frisören. kände mig verkligen om pysslad! Tack linnea!:)


IDAG:
Linny skutsade mig till skowl. Har mest suttit på grönan idag.. men fick reda på att om 2veckor så ska vi fara till finland med skolan! ;) tror de blir jävligt nice:D



Bara en random emo bild från när jag blekte håret och piercade tungan:p

Kommentarer
Postat av: emot

jaha men jag av inte me den kvällen :(

2009-09-22 @ 13:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0