Lovers and fuckers

hej!

Nu har jag vaknat till. Fråga mig inte hur de gick till men vaken är jag då!:p haha
De blev inge ikea, tackafan för de säger jag då bara!

De blev inge bloggande igårkväll för att när jag satt mig vid datorn så kände jag hur de började komma spya upp i halsen, jag kastade mig in på toan och spydde som en gris!:) (mycket snack om grisar:p)

Gick iaf å la mig i sängen å slocknade som en klubbad säl! skönt vare att sova men inte att vakna..


Idag så funderar jag på att dra med emser på stan. Delvis för att ragga en ny vinterjacka, nya skor och köpa blekmedel sen röd hårfärg:) har tänkt på de jätte länge å igår så sa fredrik att jag borde färga mitt hår rött:p sakt å gjort! tror jag kommer passa i rött hår:)


Tänkte även att jag skulle gräva fram lite bilder från IKEA.se på vad jag skulle köpa!:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0