oh god

Godmoooorrrrrrgon!:D

Idag är jag vaken, fixad och klar att gå till skolan!:) hehe.
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering! ska bli ändring på de.

just nu äter jag nå tabletter för mina njurar. Alltså jag har ju 3 njurar och 2av dom är hyfsat risiga och fungerar inte som dom ska och nu har jag åkt på en rejäl urinvägsinfektion, därför äter jag nå konstiga tabletter.
Kommer ihåg när jag var liten, då hade jag jämt problem med mina njurar och urinvägsinfektion minst 1-2ggr per halvår. kanske var för att man var ju ute då så mycket ( tex dagis ) och jag hade en tendens att klä av mig när jag var ute. vet ej varför men jag har väl aldrig varit så förtjust av att ha kläder så jag liknar en michelingubbe..Hatar min mor för att hon ständigt klädde mig så.

Nog om njurar så får jag min nya tele på fredag!:D:D:D:D:D! har lagt upp en bild på den tidigare men de kommer en till;)

SKa till skolan nu, börjar om 5 min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0