Alla måsten och nytt hår!

Bytte min Adidaskofta mot emmas löshår! De är superbra kvalla på de och jag är supernöjd!:) Var iallafall på gården ikväll sen kom marcus och jamie dit så dampade jag.. hehe!
Sen skjutade marcus hem mig så for han hem till hertsön. Saknar min skruttis, har inte sovit med han på 100dagar känns de som fast de var i måndags sist.. Tur att vi snart flyttar ihop för då får jag ju sova med min dotti hur mycket jag vill =) de måste nog vara de bästa jag vet att somna och vakna upp brevid min älskling!<3

Hur som hellst så har jag en liten "måste köpa lista" till ny läggan och eftersom att jag är ganska seg på att komma ihåg å skicka efter massa grejer och springa i affärer hit och dit på bestämd tid så sätter jag igång redan nu!=)



Världens bästa!!


Myspys!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0