Bergviken!

Goddag!=)
Igår var en riktig toppen kväll! Jag färgade ju somsagt mitt hår svart/brunt igen, de blev svinbra tycker jag. Sen for jag till cooparena och mötte upp min älskling som jobbat där från kl10 - 00! Vi såg iallafall Buddy Holly musicalen och de var seriöst de bästa jag någonsin sett!:o Jag blev dökär i brolle, åter igen..
 Kom ihåg när jag var liten och var total körd i brolle!=) Har sett han live mångamånga gånger! Har även hälsat på han när han smyg gömdes i en lokal i jokkmokk under en spelning för många år sedan. De var kul att se han igen och de väcktes många minnen, synd att de inte blev backstage men de fick duga!:)
 
Jag glömmer aldrig sigrids citat till bilden då han kramar mig och sigrid
"JAG SKA ALDRIG SLÄPPA DIG BROLLE!" med smått hysterisk röst ;)


Idag:
När vi vaknade åt vi choklad tårta sen duschade vi så fixade jag mig å efter de drog vi ut på stan å tog en fika med jonte och ellen =) Sen drog vi på elgiganten och marcus kollade på en tele och nu sitter jag här hemma och smuttar på min jordgubbs-smoothie! Gr8

Nu ska jag glida hm, ellos, topshop, nelly osv för nå sommarkläder till thairesan. Alltid när jag far på längre resor så köper jag ett par klänningar, nya underkläder, nya skor, nya shorts osv för att sen köpa allting nytt där nere! De är en smart grej tycker jag för då blir man extra laddad och de blir inte lika mycket att ta med sig för då har man bara med sig de man har köpt nytt i sverige alltså.
Ska även knåpa ihop ett litet cv å glida lite sommarjobb!

Bilder från musicalen kommer upp senare, hörs så länge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0