Ideal

Jag blir så fruktansvärt förbannad när jag tänker på sättet jag förstör min kropp! Skräpmatsberoende och allt för stora mängder alkohol passerar in och ut regelbunder i MIN kropp!:o

Nu är de ändring! de blir gymkort i maj, yoga, en ny flytade diet (näringsrik soppa, smoothies, shakes osv) i ett par veckor framöver. Alkohol, nikotin och tomma kalorier är ett minne blott och jag menar de verkligen!!! jag kan inte ha mina små thigta fodralklänningar utan att alla frågar om jag är på tjocken, rumpan tittar fram lite för mycket, tissarna ryms inte i bhn nå mer och jag är rädd för de absolut värsta: strl 36. JAG VÄGRAR!

Jag vill vara fab för min pojkvän, ha platt mage, slanka ben, fräsch hy, fasta tissar och ja ni vet resten! Jag vill vara allt för min marcus. Vill att han ska vara stolt över mig och mitt utseende! Jag vill vara hans LILLA prinsessa som gör allt han ber om. Överösa han med kärlek, tvätta, städa, laga mat, ta hand om våra framtida barn, hålla efter våran fina lägenhet, bli brunast på den kommande thailandsresan och så fruktansvärt mycke mer. någon som kan se sig i min situation eller är jag bara överdriven som vill vara i en perfekt värld? tell me?



lite mjukstart tillsammans med 45min jogging om dagen.



Kommentarer
Postat av: Bea

men hallå?! är det nå fel på st 36 eller?!! själv är man rätt nöjd över att ha st 36 efter barnafödande och allt / från en gamling (som saknar dig linsan)

2010-02-20 @ 00:46:37
Postat av: amandaa

serri, din blogg är bäst ! :)läste igenom massa på din gamla blogg också, och fortsätt blogga föfan linn! : )

2010-02-20 @ 17:14:11
URL: http://aamandaar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0