Skolan @Datasalen

Hej alla! Först och främst så vill jag tacka för alla fina kommentarer som jag har fått den senaste veckan!! Mar blir riktigt glad när de dyker upp en liten kommentar!=)


Nåja idag har jag tagit mig en liten sovmorgon (a) hehe.. kom till skolan för ett tag sen och då gick jag på so:n. före so:n kom min blivande sambo;) hehe 
Ganska nära nu! 5 månader kvar tills vi flyttar in i våran fina lilla mysiga 2:a!=) hoppas alla kommer på våran inflyttningsfest:p haha.

Ficka höra en fruktansvärt rolig grej, HAHAHA! de handlar om en "färgad" tjej som TROR att hon har halva inne på min jamie ;) haha de ska bli kul att se när du sitter utanför kh och 126:an glider förbi UTAN dig!!!!!!!!!:D

Nu ska jag återgå till lektion caio!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0