Update!

Hej och äntligen update!;)

Idag så har jag, mickis och malin varit på stan! köpte mig en ring, lösfransar och en bommusskjorta till thailandsresan!:)
Ja då tänker ni: vafan? vadå thailand?:o Då svarar jag: OMG JAG OCH MIN POJKVÄN TAR EN SISTA MINUTEN TILL THAILAND I SOMMAR!:D Då blir ni svin avis och skriver i era bloggar: omg dendär lilla slynan tar sin kille å far till thailand i sommar!:o haha

Nåja ni får väl lite bilder tillsvidare!


Stor träring med sten och strass från hm 49kr. 2 diamant-fuskisar från gina (?)


Stor blå plastis med strass från gina 119kr rosettis från bikbok 39kr

59kr från cubus

mensen står för de övernaturligt stora tissarna.. haha

149kr gina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0