Devil on your back, i will never die

Godmorgon!=)

Hoppas ni har sovit gott inatt? De har då jag gjort. Nu på morgonen så sitter jag och lyssnar på skaburbian collective. Mest för att de var i somras jag hörde ett knyst från dom grabbarna :p Många minnen med sena nätter och en heldel merca åkande.. De var kul så länge de varade, dock så har jag de bättre nu men ja vi lämnar de ämnet...

Har iallafall fixat mig sen halv8, hunnit ta en bild på mig själv fast jag har varit så förbannad på jävla äckel renoverings fittorna!:o

Ska knalla till skolan nu, cya!



Julafton.

älsklingen

hehe kunde inte sova :D

Ja, så här ser jag ut idag om alla kunde skriva ner de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0