Du är en fis i rymden för mig

Godmorgon eastBV =) haha

Snart måste jag fixa min 2 veckors praktik, men vars? hmm får ta å klura lite mer på de.

Nu imorse försov jag mig.. jag skulle upp halv7 men då när min klocka börjar gasta "Dax att vakna klockan är nollsex och trettio" så kastar jag mig över telen å stänger av den! vaknade en andra gång av att min jobbiga hund står å skäller på mig så jag sparkar ner hon från sängen men lika fort var hon uppe igen..... då kliver jag uåå å märker att kl är halv9. fail.

Nu måste jag skynda mig till skolan i varje fall =) ha de bra å glöm inte att titta in lite senare idag för då åker de ju som sakt upp en liten specialare här i bloggen. cya!




å rojksugen är jag :( Men ny start = slut på rökningen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0