endless summer

Hej!:) imorse blev jag väckt av att min älskade pojkvän la sig brevid mig å killade mig på ryggen och viskade i mitt öra "vakna nu gumsilumsan" som han gör i stort sätt varje morgon. åhh vad en sån småsak kan göra en glad! Jag måste verkligen ha världens bästa pojkvän<3
Efter de myste vi en stund så klev vi upp å for iväg mot skolan. Jag kan då meddela att jag har varit på alla lektioner och har gjort jävligt bra ifrån mig sen solan började! Jag är så jävla stolt över mig själv för jag vet ju att jag kan fixa de här om jag bara vill!

Efter skolan hämtade marcus mig så for vi till han och sov, ja som 2 klubbade sälar låg vi i varsitt hörn av sängen å sov. De var så fruktansvärt skönt! När vi vakna så åt vi palt å sen körde marcus hem mig för han skulle å jobba. inatt får jag dockl sova utan min raring, men ibland får man ta en för laget å slagga själv!:p haha

Nu ikväll så har jag tvätta mitt löshår å varit ute med anette (för er som inte vet så är de min lilla golvmopp:)

ni får väl en bild från idag om någon var intresserad av mitt osminkade nylle?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0