Over and out

HAJJÅDÄR BJOGGEN!

Ja mitt inledande av detta inlägg är alltså en imitation av bvs stolthet och representant! MARIE-HELEN!
Mannen, myten, legenden och negerdockan josef! Hon står alltså utan för ICA på bergviken ca hela sin vakna tid och ibland fläker hon fram patten och ammar sin negerdocka vid namn josef och hälsar glatt på alla passerande människor med ett (i mitt fall linn) "HAJJÅDÄR JINN!". Marre vet vad alla på detta område heter, förstår inte hur hon tar sig till!? Ja kan ni tänka er ironin i denna kvinna på ca 18år. Visst de är fruktansvärt synd om henne men alltså nå har hon förlängt mitt liv genom många skratt! HAHA

Nog om marie-helen nu.

Kan berätta att idag så har vi haft möte på skolan, ett pepp möte. men som alla andra möten på denna skola så resulterar de i att jag blir fruktansvärt förbannad av min mammas närvaro + alla andra jobbiga maror som ska försöka ta sig in i mitt liv utanför skolan å ska i sin vildaste fantasi förändra de, kyss mig i min lilla putiga tajta röv!
I övrigt så har dagen varit bra, har sovit bort den med min älskling tills han väckte mig på världens mysigaste sätt: Lägger sig brevid mig, killar mig på armen och viskar "vakna nu gumman" sen pussar han på mig =) åhh va söt ska ni tänka då:p

Nu ska jag å morsan fara å handla sen så får jag skjuts till hetsön så ska jag å älsk mysa ännu mer =) kommer förmodligen inte skriva så mycket mer ikväll så sovgott =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0