Take Me Home Country Road

Hej, jajajaaaa lite ska i kroppen har jag ju för att uppdatera :p

lika att jag sätter igång å slutar dalta!

Igår så såg jag å marcus bara på film å myste för vi har ju båda åkt på en redig förkylning + mensvärk som heter duga! Ja, även marcus får smaka på mens vredet ibland :D HAHA

klev upp före fan och de blev inge morgonmys med min älskling men jag får väl nöja mig med gårdagens mys =)
For till skolan och var med på en halv lektion sen knallade jag hem, har myst med min shäfervalpis en stund å spana efter en thairesa för de börjar ju som sagt dra ihop sig ;)


emilb, morgan och danny @bv

mums me karra :)

hjärtat snart 2 år gammal!:)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0